Avantaje Autolab
Asigurarea calității
Restabilirea filtrului de particule la setările din fabrică - îndepărtarea a până la 98% din depozitele de funingine, cenușă și carbon. Oferim un protocol pentru verificarea filtrului înainte și după curățarea acestuia.
Echipamente profesionale
Folosim o gamă completă de echipamente de diagnosticare și curățare: scaner, endoscop, suport de curățare hidrodinamic.
Tehnologii moderne
Curățarea prin metoda hidrodinamică se bazează pe utilizarea apei, a detergenților speciali și a presiunii aerului. Datorită creșterii ciclice a presiunii, se asigură o curățare delicată.
Tehnologii
• Diminuează puterea motorului
De ce nu se poate de înlăturat filtrul de particule (DPF,FAP,GPF,SCR-Ad,CAT) ?
După îndepărtarea filtrului de particule, se promite: o creștere a puterii și a tracțiunii motorului, fără erori pe computerul de bord, economii la o posibilă înlocuire. Însă înlăturarea filtrului de particule duce la:
• fum la accelerare
• înlocuirea programului auto original cu unul de provinienta necunoscuta
• reducerea resursei motorului cu ardere internă cu 10-20%
• creșterea cerințelor privind calitatea combustibilului
• scăderea standardului la EURO-2 și interzicerea călătoriilor în țările europene
• imposibilitatea de a trece controlul tehnic după implementarea Directivei 2014/45 / UE fără un filtru de particule
• o scădere a prețului de piață al unui autoturism la vânzarea pentru costul unei piese noi - de la o mie de euro.
Filtrul de particule(DPF,FAP,GPF,SCR-Ad,CAT): de ce necesită să fie curățat?
În mod convențional este considerat un filtru de particule,un element pe suprafața căruia se depune cea mai mare parte a funinginii conținute în gazele de eșapament.Un sistem electronic monitorizează acumularea de funingine determină când acestea necesită să fie arse. Particularitățile traficului din oraș nu contribuie la funcționarea corectă a DPF. Sistemul nu arde funingine fără să mai aștepte condițiile optime. Atunci când filtrul este plin 90%, sistemul blochează puterea motorului până la oprirea definitivă. Problema poate apărea atât la un autoturism nou cât și la unul cu parcurs - nu depinde totul de un model în particular, dar de condițiile de utilizare. În astfel de cazuri vă salvează curățarea profesională a filtrului de particule.
Curățarea profesională a filtrului de particule folosind echipamente specializate (DPF,FAP,GPF,SCR-Ad,CAT)
Cea mai populară tehnologie din Europa pentru curățarea filtrului de particule.
Echipamentele curăță filtrele de particule prin metoda hidrodinamică. Tehnologia asigură curățarea filtrului și îndepărtarea lichidului rezidual din depozitele de carbon. Filtrul în sine nu este deteriorat și menține caracteristicile de funcționare optime. Propunem cel mai bun preț pentru regenerarea unui filtru de particule:
• autoturisme de orice marcă;
• vehicule de tonaj mare;
• autospeciale.
Etapele de curățare a filtrului de particule
1.Demontare și inspecție
Scoaterea filtrului din automobil, inspecție vizuală a deteriorărilor mecanice. Diagnosticarea gradului de infundare a celulelor cu un endoscop.
2.Diagnosticare la stand
În camera de curățare, filtrul este conectat la echipament. Stadiul de infundare este determinat prin verificarea volumului debitului de aer și măsurarea debitului.
3.Curatare hidrodinamica
Se furnizează un jet de apă cu o soluție chimică de curățare și aer sub presiune mare din diferite părți ale filtrului, asigurând o regenerare profundă.
4. Uscarea cu un curent de aer la temperatură ridicată
Uscarea se realizează cu un curent de aer la temperatură ridicată.
5.Test contra presiune.
Rezultatele curățării sunt înregistrate și transmise clientului.
6.Instalarea filtrului în automobil.
Costul serviciului: Curățarea filtrului de particule (DPF,FAP,GPF,SCR-Ad,CAT)
TRANSPORT AUTO USOR ȘI COMERCIAL(CATALIZATOR)
*Curățarea filtrului catalizator demontat
TRANSPORT AUTO USOR ȘI COMERCIAL(DPF)
*Curățarea filtrului de particule demontat
CAMIOANE CU CAPACITATEA MOTORULUI MAI MARE DE 4000 CM3
* Curățarea filtrului demontat
Demontare și montare
*Prețul depinde de autoturism și dificultatea de demontare.
Diagnosticare computerizată
Diagnosticare la auto scaner, evaluarea gradului de infundare a filtrului.